opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

czwartek, 11 października 2018

Zamiast porządków... karteczki

Witajcie Kochani) 
Czy u Was też miejsce, w którym tworzycie tak szybko się zagraca:)? Kiedyś miałam tylko kilka pudełek pod stołem w kuchni, teraz mam całą pracownię, ale bałagan w serwetkach, papierach i przydasiach robi się równie szybko. Na dodatek moje sprzątanie rzadko kończy się ładem i porządkiem. Zazwyczaj pochłania mnie twórczość zupełnie niezaplanowana i zapominam co naprawdę miałam robić... Tak powstały jakiś czas temu te kartki, takie na zapas, pasujące na różne okazje, Niektóre czekają jeszcze na odpowiedni tekst:
Z resztek papierów udało się też skomponować proste podziękowania na zakończenie roku szkolnego w formie bilecików do prezentów.
 
A w mojej pracowni nadal panuje lekki bałagan, ale może to właśnie jest urok takich miejsc:) Pozdrawiam cieplutko:) Pa!:)

11 komentarzy:

  1. E tam porządek, Kinguś to przeżytek, bałagan nas kocha (o czym piszę w ostatnim poradniku).
    jednak jeśli porządkom towarzyszą Takie !!! artystyczne dzieła, to porządkuj codziennie hiohi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Eluś:) tak, mnie bałagan kocha, na pewno :DD

      Usuń
  2. Twórczy bałagan wyszedł Ci na dobre , kartki przepiękne :)
    Żebyś Ty zobaczyła moje muliny .... strach zaglądać !! I ciągle je układam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki śliczne - co do sprzątania to moja mała pracownia bardzo potrzebuje uporządkowania, ale ja nie mogę się za to zabrać. Jest po prostu za ładna pogoda:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki.:) Oj pracownia też by mi się przydała, bo upycham przydasie gdzie się tylko da.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace :) Ja staram się nie zagracać, ale raczej należę do wyjątków :D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki i tagi stworzyłaś, bardzo mi się podobają!
    A co do bałaganu, to ja się nie powinnam wypowiadać. W moim 6-mertowym pokoiku mam wszystko "pod ręką". Ja się odnajduję, a rodzina nie rozumie twórczego bałaganu.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Są piękne!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te kartki, bardzo mi się podobają :)
    Zaczynałam od jednego pudełka po butach, a teraz też mam całą pracownię. Porządek jakoś udaje mi się utrzymywać, chociaż idealnie nie jest, jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam