opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

środa, 31 stycznia 2018

Skrzynka, kartki, serduszka

Witajcie Kochani
Styczeń jest zawsze miesiącem największego przestoju w pracowni. Po pracowitym grudniu, po pierwsze nie mam wcale ochoty na nowe prace, po drugie nie ma zbyt wielu zamówień. Tak jest i w tym roku, ale na szczęście znalazłam jeszcze parę sfotografowanych, a nie umieszczonych tu prac. Na początek szkatułka - prezent ślubny w delikatnym turkusie, z przetarciami, perełkami i koronką, dodałam uchwyt i nóżki z koralików. 

Znalazły się również dwie kartki. Pierwsza z okazji 65 urodzin.
Druga z okazji narodzin.
Jako prezent do kartki dołączył jeden z koników morskich, które już kiedyś pokazywałam.
Na koniec chcę Wam pokazać jakie ładne serduszka dla babć zrobiły dzieci z pierwszej klasy, do których chodzę w tym roku na zajęcia z decu. W grudniu robiliśmy bombki, ale nie pomyślałam o zrobieniu zdjęć, w styczniu te serduszka. Będą jeszcze jajeczka wielkanocne, a na koniec coś na dzień mamy:)
Dzieci zrobiły po dwa serduszka, zdobione z obu stron, mieliśmy na to tylko dwie godziny lekcyjne, więc myślę, że poszło im świetnie:) Szkoda tylko, że zdjęcia wyszły słabo:(
To wszystko na dziś. Pozdrawiam i do zobaczenia:)

26 komentarzy:

  1. Prześliczne prace... :)
    A ja uwielbiam grudzień i styczeń właśnie za ten przestój... mogę tworzyć na zapas i dla przyjemności. :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie twoje prace sa piekne, a serduszka zrobione przez dzieci tez zachwycaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace - ślubna skrzyneczka - cudownie się prezentuje.
    Karteczka na 65 urodziny cudnie ukwiecona!!!
    Ja też lubię ten okres spokoju gdy mogę robić to na co mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kinia, cudne rzeczy wychodzą z Twojej Pracowni! Szkatułka przeurocza, ten turkus, przetarcia i cudna grafika :)) Karteczka na 65 urodziny bombowa, perfumy, szpilki i torebki, czego kobita może pragnąć więcej :)
    I warsztaty Ci super się udają, dzieciaczki piękne rzeczy tworzą.
    Mi brakuje tego spokoju i trochę Ci go zazdroszczę :***
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace skrzyneczka super a serduszka zrobione przez dzieci prezentują się suoer 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzyneczka w pieknym kolorku!!! Karteczki rewelacyjne! A dzieciaki spisały się na medal!! Piękne serducha ito w dwie lekcje... brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace ;) A jakich masz zdolnych uczniów :D Widać, że im to sprawia radość, nawet chłopcom ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkatułka ślubna jest prześliczna, a takich zdolnych uczniów to gratuluję, prześliczne zrobili serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się po uszy w tych pracach
    ależ piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna ta szkatułka :) Zakochałam się w tym połączeniu kolorystycznym :) A dzieciaczki bardzo bardzo zdolne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona tymi wszystkimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo urocze kartki okolicznościowe, Zdobienia bardzo oryginalne i wykonane z sobie znaną wysoką starannością. Z pewnością coś dla siebie wyniosę z tego bloga, co mnie cieszy. Super, że istnieją takie pracownie, gdzie wytwarza się ręcznie wykonane kartki okolicznościowe w które twórca wkłada mnóstwo trudu i kunsztu. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. tyle pięknych prac powstało :) skrzyneczka zachwyciła mnie, "zachciało' mi się czegoś w mięcie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. W chwili obecnej nie przykładam wagi do kartek upominkowych, może to i błąd. PO przejrzeniu tego wpisu i zastanowieniu się muszę przyznać, że robię błąd. Doszedłem do wniosku, że własnoręcznie wykonana kartka okolicznościowa cieszy bardziej niż ta kupna. Być może będę skłaniał się ku samodzielnemu wykonaniu kartek na najbliższe święta.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się motyw z kuferka, który wyszedł pięknie:)))
    Kartki też ze smakiem wykonane:)
    Nic tak nie cieszy jak uśmiechnięte buzie szczęśliwych dzieci. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz kochana talent, niesamowite cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Jakie cudowne prace! Skrzyneczka przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna skrzynka i reszta prac!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie u Ciebie, skrzyneczka jest przepieknej urody, podziwiam talent
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne karteczki przygotowałaś .Przepiękna i urzekająca jest Twoja skrzyneczka .

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko śliczne. Skrzynka jest perfekcyjna. Bardzo baśniowa, klimatyczna, perfekcyjna. Bardzo mi się spodobała. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kartki :-) Bardzo podoba mi się, że pakujesz je w kartoniki... to dodaje im dodatkowej klasy :-) Twoje prace są urocze i dopracowane.Skrzyneczka także super - to wykończenie koronką - super :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zawsze, tworzysz śliczności! A dla dzieciaków super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  25. All of us normally motivate your potential customers to help shop around well before starting the process to embrace Seasoned pro Personalized Publishing for the reason that their own words daily news vendor. http://w12j2vj6pe.dip.jp https://imgur.com/a/Ly3Y92k https://imgur.com/a/R0wLbpC https://imgur.com/a/RkfVnA7 https://imgur.com/a/Rpr4S1g https://imgur.com/a/vJAD6S7 https://imgur.com/a/lE3R7CH

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam