opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

wtorek, 23 października 2018

Prezent ślubny

Witajcie:)
Miałam niedawno przyjemność tworzenia wyjątkowego prezentu ślubnego. Wyjątkowego, gdyż nie był on tym razem na zamówienie, był ode mnie.


Nie miałam więc żadnych wytycznych, a jednocześnie bardzo mi zależało żeby prezent był trafiony, zaś z moim niezdecydowaniem ciężko było wybrać jeden z wielu chodzących po głowie pomysłów. Kiedy już zdecydowałam co wejdzie w skład zestawu upominkowego, przyszła pora na wybór kolorystyki i motywu. Koniec końców po wstępnej selekcji serwetek zaangażowałam do tego  męża, i ostatecznie główną ozdobą zostały znane wszystkim retro dzieciaczki:) Zapraszam do oglądania i mam nadzieję, że nikogo nie zanudzę:)
Zestaw składa się z dwóch drewnianych tac - małej i dużej, szkatułki z przegródkami, wieszaków, maleńkich serduszek lnianych oraz oczywiście karteczki z życzeniami, tym razem w formie tagu.
Motyw serwetki niejako podyktował mi styl i tak pojawiły się przetarcia, dekory i biało szara kolorystyka.
Szkatułka oczywiście otrzymała nóżki z drewnianych koralików, a środek wyłożyłam kawałkiem szarego filcu.
Na obu tacach umieściłam cytaty, które, wydaje mi się świetnie tu pasują:)
W ślubnym zestawie nie mogło zabraknąć wieszaków "mąż', "żona". Tu jednak zmieniłam serwetkowy motyw i umieściłam na nich tradycyjnie młodą parę. Dodatkową ozdobą są malutkie lniane serduszka, które można pozostawić na wieszakach lub zawiesić zupełnie gdzie indziej np w oknie czy na gałce szafki.
Tył wieszaków zdobi tylko delikatny dekor.
Do prezentu koniecznie musiały być życzenia. Zamiast tradycyjnej kartki zrobiłam karteczkę w formie tagu, którą przywiązałam sznureczkiem do zapakowanego już prezentu.
To już wszystko na dziś:)
Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia:)
Pa!

14 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet!!! Dopracowany w każdym szczególe!! Młodzi będą mieli wyjątkową pamiątkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie WOW! :) Niesamowity zestaw prezentowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cudny prezent przygotowałaś :) Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny prezent ślubny przygotowałaś! Zachwycające są także zdjęcia, które przedstawiają kunszt wykonania każdej pracy. Wielkie brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały i bardzo klimatyczny komplet, to jest właśnie idealny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jacie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    To jest pamiątka!
    Na całe życie!
    Cudooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i wyjątkowy prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworzyłaś przepiękny zestaw! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity ,piękny i wyjątkowy prezent !!Cudowności !

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!! Jestem pod wrażeniem! Piękny ślubny komplecik 👍
    Pozdrawiam Alina 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent i widać, że stworzony z sercem. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały prezent :) Lubię takie połączenie pięknego z pożytecznym. Myślę, że para młoda będzie oglądała te prezenty z uśmiechem na twarzach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam