opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

środa, 7 czerwca 2017

Kartek ciąg dalszy

Witajcie :)
Wpadam na chwilkę z nowymi kartkami:) Dziś będzie na niebiesko:) Tym razem dwie kartki ślubne i jedna z okazji 40-tych urodzin. Wszystkie w formie sztalugowej, bardzo ją ostatnio polubiłam:) Zapraszam do oglądania:)
Na początek ślubna z margaretkami, to maja ulubiona:)


Kolejna karteczka powstała początkowo jako nasza propozycja kartki z parą gołąbków, jednak osoba zamawiająca wybrała kartkę z dodatkami czerwieni, którą pokazywałam w poprzednim poście.
Na koniec kartka urodzinowa.
We wszystkich karteczkach wykorzystałam moje papierowe kwiatki. Powoli kurczą się ich zapasy:) Każda kartka ma też dodatek tiulu, który dodaje im lekkości i trójwymiarowości, niestety niezbyt dobrze widać to na zdjęciach.
Na dziś to już wszystko. Pozdrawiam Was cieplutko:) Do następnego:)

26 komentarzy:

  1. Piękne kartki w niebieskościach.Lubię ten kolor a wykonanie perfekcyjne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. No po prostu cudne! Pięknie wykonane, precyzja, pomysł, dobrana kolorystyka...Jednym słowem MISTRZOSTWO:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje karteczki podbiły moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZEPIĘKNE kartki... ta kolorystyka - cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać Kiniu, widać, od razu wyłapałam ten szczególik tiulowy
    karteczki przecudowne...muszę się od Ciebie uczyć.
    Przytulaski sle z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się użycie błękitu w Twoich pracach, bo to mój ulubiony kolor. I wygląda świetnie w delikatnych, dedykowanych takim uroczystościom jak ślub, komunia czy narodziny kartkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kolorystyka... perfekcyjnie dobrane kolorki! I świetna równowaga w dodatkach i w ogólnie w całej kompozycji :) są bardzo estetyczne i eleganckie. Naprawdę cudeńka - widać, że są przemyślane i doskonale wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kartki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie śliczne!!!! Super kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki -wspaniałe i oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kolor błękitny Kochana. Stworzyłaś cudne karteczki, Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne kartki! Z pudełkami wyglądają bardzo elegancko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe karteczki! Wyjątkowe:)Pozdrawiam bardzo słonecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne, zazdroszczę tej karteczkowe umiejętności! przyznam, że złoszczę się sama na siebie, jak przed kolejną ważną uroczystością kupuję w sklepie jakieś tandetne badziewie, ręcznie robione karteczki są takie piękne! może i sama powinnam spróbowac...

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kartki.Brak mi talentu do robienia takich cudeniek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki - obie są interesujące - sama nie wiem która mi się bardziej podoba - lubię też to że kartka ma fajne pudełko - dzięki czemu dłużej można się nią cieszyć .

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są, najbardziej podoba mi się ta z ptaszkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie tiul przyciągnął mój wzrok - pięknie zdobi, śliczne i lekkie są. I jeszcze ten błysk perełek :). Gratuluję dobrych pomysłów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kartki, wszystkie mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne!! Te sztalugowe kuszą mnie coraz bardziej! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają wszystkie kartki. Są delikatne i eleganckie, ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne wszystko!
    Urzekły mnie gołąbki. Są takie ciekawe a zarazem minimalistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne kartki! Jak ja dawno nie robiłam sztalugowej... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne kartki! Z pudełkami wyglądają fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam