opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

niedziela, 26 lutego 2017

Kwiatki, kwiatuszki...

Witajcie Kochani:)
Chcę Wam dziś pokazać moje papierowe kwiatki, które zrobiłam wg kursu przygotowanego przez Anettę na blogu Jamiołowo. Kursik jest świetny,  bardzo czytelny, wiec większych problemów nie miałam. Oczywiście kwiatki nie są idealne, ale myślę, że to kwestia wprawy.


Margaretek powstało najwięcej:) Część z nich ma bardziej pokarbowane płatki, a część mniej. Zdecydowanie wolę te bardziej pomarszczone:)
Kwiaty wiśni zrobiłam w dwóch kolorach, brudnym różu i w niebieskim.

Różyczki
Najbardziej przypadły mi do gustu lilie, są efektowne i najłatwiejsze do wycinania:)
Dziś na szybko zrobiłam jeszcze kwiatki, które miały być goździkami, niestety wcale ich nie przypominają. Myślę, że lepiej byłoby wycinać je w zygzak, a nie w falbankę. Gdyby miały ostre płatki byłyby bardziej goździkowate:) Poza tym zrobiłam je za małe, więc trudno było mi je mocno "skręcić" i kwiatki się rozeszły. Zastanawiam się teraz, czy może przypominają jakieś inne kwiaty, ale jeszcze nic nie wymyśliłam:):):)
Nie robię zbyt wielu papierowych prac, więc nie wiem kiedy te wszystkie kwiatuszki wykorzystam, ale fajnie jest mieć ich tyle na zapas:)
To tyle na dziś, Przy tych kwiatkach, aż mi się wiosny zachciało:)
Tak się ostatnio składa, że posty piszę w niedzielne wieczory, więc tradycyjnie udanego tygodnia Wam życzę:)
Pozdrawiam i do zobaczenia:)

30 komentarzy:

  1. Cudownie dziś u Ciebie!! Piękne!! i nic im nie brakuje! z goździkami szybciutko się uwinęłaś, brawo!!Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kwiatki i do tego taka ilość pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wyszły , bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jestem pod wrażeniem hurtowej produkcji:) Kwiateczki śliczne i kolorki cudne. Też się zastanawiałam nad tym czy zygzak, czy falbanka... I nadal sama nie wiem:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale super kwiatuszki :) Zazdroszczę takiej produkcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo piękne kwiaty! mnie najbardziej podobają się różowe wiśnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są. Ja kupuję gotowe do swoich prac, bo nie mam cierpliwości do ich roBienia. Choć kiedyś robiłam różne z bibuły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ci wyszły. U mnie tez juz niektóre się pojawiły 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna ...piękne:)Podziwiam talent!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i bardzo kolorowe :) Na pewno je szybko wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę , że połknęłaś kwiatowego bakcyla . Tyle pięknych kwiatów wyszło spod Twoich rąk :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, jakie cudne! Kwiaty wiśni podobają mi się najbardziej, ale ja kocham kwiaty drzew owocowych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne !!!!!!!!!!!!!Wow!!!Kochana moja! Powaliłaś mnie na kolana! Mnie tak łądnie nie wychodzą :( Śliczne na prawdę :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne kwiatuszki jestem oczarowana.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna produkcja kwiatowa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak one pięknie w takiej gromadzie wygladają. Zakładam, że w miejscu docelowym będą jeszcze piekniej wyglądać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są piękne jednak mi najbardziej do gustu przypadły różowe kwiaty wiśni i róże :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo,brawo! Świetne te kwiatki! Ja za to robię różne prace,ale za produkcję kwiatków zabrać się nie mogę:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kwiaty wiśni najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne kwiatki :) Bardzo, bardzo podobają mi się kwiaty wiśni te różowe i różyczki :D
    Przepięknie Ci wyszły a reszta to na pewno kwestia wprawy :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kwiatki! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne :) Wiosennie na przekór pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. podziwiam! pięknie wyszyły

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczną łąkę stworzyłaś! Piękne i kolorowe, a także wykonane ze starannością! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kwiatki, bratki i stokrotki ..... Prześliczne kwiatuszki i jak starannie wykonane. Pełen profesjonalizm!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam