opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

czwartek, 30 czerwca 2016

W jagodowych barwach

Witajcie:)
Wpadam na chwilkę, żeby wrzucić moją pracę na cykliczne kolorki u Danusi:) Znów na ostatnią chwilę, myślałam, że i tym razem przegapię, ale udało się:) Wybrałam wersję z pistacją. Kolory trochę odbiegają od prawdziwych jagódek, są takie jakby niedojrzałe, ale mam nadzieję, że mogą być:) Tym razem jest to biżuteria. Oto bransoletka i kolczyki wykonane z kamieni naturalnych na srebrze, użyłam kulek marmuru i ametystu oraz zielonego korala.



Do tego pudełeczko w podobnej kolorystyce:) 

Wybaczcie jakość zdjęć, kolory lekko zakłamane, słaba jakość, ponieważ zdjęcia robione wieczorem :( A jeśli chodzi o jagody to uwielbiam je w każdej postaci i kolor również lubię, najlepiej w połączeniu z bielą:)
Pracę zgłaszam oczywiście do cyklicznych kolorków, więc jeszcze banerek:)

Pozdrawiam i do zobaczenia:)

25 komentarzy:

  1. Piękny komplecik ,ale pudełeczko jest number one ,normalnie wymiata,jest prześliczne .Cieszę się ,że zdążyłaś do zabawy ,dzięki czemu możemy podziwiać Twe zdolne łapki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagódkowo się zrobiło 😊 pudełko wymiata, pozdrawiam i gratuluję zdolnych łapek.

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że nie tylko mnie zdarza się "wpadać" dosłownie tuż przed ostatnim dzwonkiem:) bardzo ładne te Twoje jagódki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplecik i wspaniałe pudełko. Takie zestawienie kolorków mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny komplet dopracowany pod kazdym względem
    GIVEAWAY/CANDY umnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś świetny pomysł na jagodowy czerwiec. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka :)) i chciałoby się powiedzieć, że pyszne takie jagodowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielony koral wygląda rewelacyjnie -jestem nim zachwycona! Komplecik wspaniały, a pudełeczko śliczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stwierdzam, że kolor jagodowy jest jednak piękny! Ślicznie zestawiłaś te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały, śliczny komplecik. A pudełeczko, tak idealnie dopasowane...wszystko razem stanowi bardzo pomysłowy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały, śliczny komplecik. A pudełeczko, tak idealnie dopasowane...wszystko razem stanowi bardzo pomysłowy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie wszystko pięknie się prezentuje kochana:)
    Ściskam wakacyjnie i życzę cudownego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik idealnie będzie pasował do letnich stylizacji pozdrawiam cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zestawienie kolorków. Kiedyś nagminnie kolekcjonowałam przedmioty w tej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Same śliczności :) Cudowne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie smakowite połączenie kolorów. Uroczy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy spojrzałam na ten piękny zestaw miałam ochotę napisać to, co ThimbleLady, ale zostałam ubiegnięta :) Kolczyki i bransoletka wyglądają jak cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jagódki wyszły Ci rozkosznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne jagódki!Taka biżuteria pasowałaby mi do wielu rzeczy:)
    Skrzynka pomysłowa bardzo ,przyglądam się jej pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kolorystyka. Pudełko dopełnia całości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ Ty jesteś wszechstronnie uzdolniona :) Śliczna biżuteria i pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż ślinka cieknie na widok tego kompleciku:)) Cudny jest! a pudełeczko równie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne jagodowe prace, komplecik biżuterii uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam jagódki! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam