opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

czwartek, 14 grudnia 2017

Serduszka

Witajcie:)
Dziś wpadam na chwilkę ze świątecznymi serduszkami. Są i szyte z materiału w śliczną krateczkę, jak i kolejne filcowe z gwiazdkami.
Te uszyłam w dwóch kształtach, sama nie wiem, które lepsze:) Ozdobione koronką, kokardką, a małe jeszcze dyndającymi kuleczkami:)
Serduszka filcowe pokazywałam już w czerwonej wersji, tym razem zrobiłam je w szarości i dla odmiany zszywane płotkiem (tak jest ładniej, ale dłużej:)
Moje czerwone serduszka zawisły nad kominkiem:)
A na koniec jeszcze świąteczne pierniczki, też dużo tu serc (te dla odmiany są naprawdę duże:) Pierwszą partię upiekłam zanim, w wyniku wichury, na dwa dni zostaliśmy bez prądu. Jutro wznawiam produkcję:) Uwielbiam ten zapach rozchodzący się po całym domu a potem... lukrowanie!:) Szkoda, że tak szybko znikają, trzeba napiec naprawdę dużo, żeby coś zostało na święta:D
I to by było tyle na dziś:) Pozdrawiam:) Pa!

11 komentarzy:

  1. Serduszka w obu wersjach śliczne! Te filcowe podziwiam, bo zawsze mi sie wydaje,że to sporo pracy:) Też uwielbiam zapach pierników:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie serca piękne, a pierniki wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie twoje serduszka są piękne, a pierniki wyglądają naprawdę apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale serduszkowo u Ciebie :) Piękne pierniki, nie dziwię się, że tak szybko znikają. A z serduszek w krateczkę bardziej podobają mi się te "tłuściutkie", choć każde piekne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych ,magicznych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszka są przesliczne.Piernki wyglądają tak apetycznie.Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie serduszka - i te uszyte i te pieczone - są super!:) jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie serducha bardzo mi się podobają a czerwone są najcudniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu jakie one wszystkie śliczne :) Te szare skradły moje serducho :) Pozwoliłam sobie dodać Twojego bloga u siebie abym nie przegapiła już żadnego wpisu bo widzę, że tu u Ciebie jest wiele inspiracji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie jestem w trakcie poszukiwania producenta bombek ręcznie robionych i trafiłam na Twojego cudnego bloga! Chętnie zagłębię się w lekturę, a tymczasem wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam