opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

czwartek, 30 listopada 2017

Szycia ciąg dalszy

Witajcie Kochani
Kolejny post miał być szybciej i inaczej, ale czas ucieka mi przez palce i jest jak jest:( Nadchodzi grudzień, za oknami pojawiła się prawdziwa, śnieżna zima, najwyższy już czas na świąteczne dekoracje. Ale dziś jeszcze chcę Wam pokazać ostatnie nieświąteczne prace. To kolejne efekty moich maszynowych zmagań. Zapraszam do oglądania.
Z kolorowej bawełny i znanych chyba wszystkim tildowych wykrojów powstały ślimaki i koniki
morskie.

 
Z resztek materiału po dużych misiach, które kiedyś szyłam, powstały takie maluchy. Chyba trochę się z nimi rozpędziłam, ale powoli znajdują już nowych właścicieli:)
A na koniec serduszka ozdobione decoupagem. W szarościach, z aniołkami, perełkami, koronką i chwościkami, czyli tak jak lubię. Takie może już jednak trochę świąteczne:)
To tyle na dziś. Pozdrawiam serdecznie. Do zobaczenia:)


18 komentarzy:

  1. Piękne prace ,trudno wybrać najładniejszą bo wszystkie bardzo urokliwe Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie uszytki bardzo ładne, ślimaczki najbardziej mnie urzekły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślimaczki i koniki morskie najpiękniejsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szyjatka :* Ślimaczki wymiatają <3 Mam jednego takiego od Przyjaciółki, uszyłą dla mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślimaczki przeurocze!!!
    Zresztą wszystkie Twoje prace są piękne! Z gustem dobrałaś materiały pod względem kolorów i wzorków.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie "uszytki" są bardzo ładne:) serduszka zaś po prostu zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale powstało dużo tych cudownych szyjątek :) Jestem w nich zauroczona :) A ślimaki przebiły wszystko :) Cuda, cuda, cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jakie cudowne są Twoje prace...a ślimaczki skradły moje serce:) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za odwiedziny na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace ślimaczki są po prostu cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Zauroczyły mnie ślimaczki i serduszka:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie wiem, co mi się bardziej podoba, czy te ślimaczki radosne, czy koniki morskie, czy rozbrajające misie, czy miękkie serca z aniołami. Hm... Chyba... Podoba mi się wszystko. :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem uszytki sa cudowne.Super kolorystyka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne prace, podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziaki nad słodziakami, same śliczności. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow!!! Jakie cudne ślimaczki :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzo bardzo zdolną osóbką :) Szczęka opada mi coraz niżej przy każdym kolejnym poście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam