opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

poniedziałek, 16 października 2017

Metamorfoza szafki

Witajcie Kochani!:)
Ostatnio stwierdziłam, że ten rok zupełnie nie sprzyja mojemu blogowaniu. Zawsze jest coś ważniejszego do zrobienia niż kolejny post, albo braknie mi weny, albo odkładam to na wieczór, a wieczorem jestem zbyt zmęczona żeby w ogóle włączyć laptopa... na dodatek założyłam konto na IG nie zdając sobie sprawy jaki to zjadacz czasu.
Dziś chcę Wam pokazać szafkę, która niedawno wpadła mi w ręce, stała sobie gdzieś w garażu jeszcze po poprzednich właścicielach domu. Tym razem chodziły za mną kolory:)

Szafka wyglądała tak:
A mi w przedpokoju brakowało czegoś na te wszystkie drobiazgi, które każdy rzuca gdziekolwiek po wejściu do domu typu dokumenty, okulary słoneczne czy psia smycz:) Wszystko to wiecznie leżało na parapecie. Więc te szufladki od dawna mnie kusiły, i tylko one, więc góra i dół szafki zostały odcięte.
Dokupiłam nóżki, żeby komódka miała odpowiednią wysokość. Dodałam nowy blat i gałki z dużych, ceramicznych koralików.
Z kolorami, jak na mnie, poszalałam, taki miałam wtedy nastrój :):) teraz pewnie pomalowałabym ją na czarno biało i pewnie kiedyś to zrobię:)
Na szafce znalazła swoje miejsce pamiątka - serwetka robiona przez moją mamę, idealnie dopasowała się kolorystycznie:) Pod kolor pomalowałam też domek na klucze:)
To tyle na dziś. Pięknego tygodnia Wam życzę:) Do następnego:) Pa!


20 komentarzy:

  1. Piękne kolory takie stonowane ale wyraziste!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory są świetne, całość wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło fantastycznie, pięknie dobrałaś kolory, odważnie, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna metamorfoza :) bardzo podoba mi się efekt końcowy , przygarnełabym do siebie ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szafka wyszła rewelacyjnie...kolory super.Pięknie si prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szok jak wyglądała szafka przed (chyba bardziej regał) a jak po.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna szafka zrobić coś tak fajnego ze starej szafki szacunek. Super dobrane nogi do szafeczki pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajkowo! Niesamowita metamorfoza.Pewnie większość ludzi wyrzuciłaby ten mebel.A gałeczki są prześliczne.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna metamorfoza!!! Cudne kolorki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że z grata zrobiłaś na prawdę fajną rzecz, która jeszcze długo posłuży.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie pomyslałabym, że można zrobić coś tak fantastycznego z czegoś tak zwyczajnego...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna metamorfoza :) Uwielbiam takie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Metamorfoza niesamowita - niegdy bym nie odgadła, co stanowiło bazę ! Przemiana na baaaardzo duży plus - świetnie wyszła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem w szoku. Nigdy bym sama nie wpadła na to, że ten mebel można tak przerobić! Coś przepięknego! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycająca metamorfoza, szafka nie do poznania. Cudnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja zabiegi dobrze zrobiły tej szafce, po metamorfozie wygląda znacznie ciekawiej! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam