opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

sobota, 5 sierpnia 2017

Zapomniane skrzyneczki i nieoczekiwany jarmark:)

Witajcie:)
Dziś komplet złożony z dwóch skrzyneczek z motywem wieży Eiffla.


A dlaczego zapomniany?:) Zrobiłam go już jakiś czas temu, miał być na urodziny dla koleżanki mojej córki, urodziny były przekładane kilka razy, w końcu wcale się nie odbyły a skrzyneczki zostały sobie na pracownianej półce. Ostatnio większa skrzynka znalazła nową właścicielkę, miałam dorobić tylko dedykację w środku. Kiedy Aga zabierała ją z pracowni, wychodząc już zapytała: 'A zdjęcie oczywiście masz?'... No oczywiście nie mam! Więc szybka sesja przy sztucznym świetle, bo był już wieczór i przedstawiam Wam dziś moje skrzyneczki:) Utrzymane są w szarościach, ożywione jedynie czerwonymi kropeczkami, na dużej jaszcze czerwona kokardka dopełnia całości.
Mam dla Was jeszcze kilka zdjęć z jarmarku, na który wybrałam się zupełnie nieoczekiwanie. Jak zawsze kiedy spotykamy się z naszymi przyjaciółmi z Gdańska, my, kobiety wymyślamy sobie różne babskie atrakcje:) Tym razem był to jarmark w Bystrej. W piątek przy porannej kawie wspomniałam, że fajnie byłoby się gdzieś wystawić, Gosia spojrzała w internet i jak na zawołanie znalazła ten sobotni jarmark. Czasu niewiele, ale takie spontaniczne akcje są niezapomniane:D:D
Poniżej zdjęcia z przygotowań i z jarmarku:)
 


Moja Ola jako żywy ekspozytor biżuterii:):)
A jak Wam się podoba taki kształt deseczek? Fajne nie?:)
To tyle na dziś:) Pięknego weekendu Kochani i do następnego:) Pa!

20 komentarzy:

  1. Super są te skrzyneczki, fajny motyw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne skrzyneczki pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne skrzyneczki i świetne stoisko na jarmarku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczki cudne! Te czerwone kropeczki idealnie pasują! Śliczne to Wasze spontaniczne stoisko:) Deski fajne, nie widziałam takich jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super skrzyneczki i bardzo fajne stoisko na jarmarku :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. super komplecik ! fajna sprawa taki jarmark !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny paryski komplecik!!
    A jarmark widzę udany był :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnej skrzyneczce nawet marne oświetlenie nie zabierze uroku :)
    A wystawa na jarmarku imponujaca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach jakie piękne skrzyneczki...cudowne! Piękne stoisko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne skrzyneczki :) widzę, że zapięcia są pomalowane tą samą farbą co pudełko - zastanawiałam się nad czymś takim, ale nigdy nie próbowałam, tu u Ciebie widzę, że wyszło ok, może i ja spróbuję :)
    Stoisko na jarmarku prezentuje się przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, ciekawe stoisko, piękne prace, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne cudeńka , skrzyneczki z nóżkami mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne skyneczki.Świetne spotkanie.Urocze deseczki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. skrzyneczki są śliczne, a stoisko jarmarkowe miałaś bardzo okazałe, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dawno ja nic nie oklejałam serwetkami. Odkryłaś we mnie tęsknotę za tym . Ściskam mocno :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skrzyneczki cudne, a jarmark niezwykle kolorowy! Mam nadzieję, że również udany :) Zazdroszczę pracowni, ja się gnieżdżę w sypialni :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne Twoje prac!!! A Twoja Ola śliczna!!!
    ściskam Was obie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paryski motyw bardzo lubię :) i szarości też
    Jarmark,mam nadzieję ,bardzo udany :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Will there be traditional factors this end up being discovered that allows you to furnish necessary situation, to help you emphasize specified people today, factors, as well as happenings, in order to lie down a good basis designed for realizing the actual victory on the present problem or perhaps occasion? https://imgur.com/a/vCiswaN https://imgur.com/a/XLhNaG7 https://imgur.com/a/oJ9D9R8 https://imgur.com/a/wrbISCN https://imgur.com/a/oXI9iBF http://y9yqo7j5j5.dip.jp http://4luyh7kxf7.dip.jp

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam