opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

sobota, 5 sierpnia 2017

Zapomniane skrzyneczki i nieoczekiwany jarmark:)

Witajcie:)
Dziś komplet złożony z dwóch skrzyneczek z motywem wieży Eiffla.


A dlaczego zapomniany?:) Zrobiłam go już jakiś czas temu, miał być na urodziny dla koleżanki mojej córki, urodziny były przekładane kilka razy, w końcu wcale się nie odbyły a skrzyneczki zostały sobie na pracownianej półce. Ostatnio większa skrzynka znalazła nową właścicielkę, miałam dorobić tylko dedykację w środku. Kiedy Aga zabierała ją z pracowni, wychodząc już zapytała: 'A zdjęcie oczywiście masz?'... No oczywiście nie mam! Więc szybka sesja przy sztucznym świetle, bo był już wieczór i przedstawiam Wam dziś moje skrzyneczki:) Utrzymane są w szarościach, ożywione jedynie czerwonymi kropeczkami, na dużej jaszcze czerwona kokardka dopełnia całości.
Mam dla Was jeszcze kilka zdjęć z jarmarku, na który wybrałam się zupełnie nieoczekiwanie. Jak zawsze kiedy spotykamy się z naszymi przyjaciółmi z Gdańska, my, kobiety wymyślamy sobie różne babskie atrakcje:) Tym razem był to jarmark w Bystrej. W piątek przy porannej kawie wspomniałam, że fajnie byłoby się gdzieś wystawić, Gosia spojrzała w internet i jak na zawołanie znalazła ten sobotni jarmark. Czasu niewiele, ale takie spontaniczne akcje są niezapomniane:D:D
Poniżej zdjęcia z przygotowań i z jarmarku:)
 


Moja Ola jako żywy ekspozytor biżuterii:):)
A jak Wam się podoba taki kształt deseczek? Fajne nie?:)
To tyle na dziś:) Pięknego weekendu Kochani i do następnego:) Pa!

19 komentarzy:

  1. Super są te skrzyneczki, fajny motyw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne skrzyneczki pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne skrzyneczki i świetne stoisko na jarmarku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczki cudne! Te czerwone kropeczki idealnie pasują! Śliczne to Wasze spontaniczne stoisko:) Deski fajne, nie widziałam takich jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super skrzyneczki i bardzo fajne stoisko na jarmarku :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. super komplecik ! fajna sprawa taki jarmark !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny paryski komplecik!!
    A jarmark widzę udany był :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnej skrzyneczce nawet marne oświetlenie nie zabierze uroku :)
    A wystawa na jarmarku imponujaca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach jakie piękne skrzyneczki...cudowne! Piękne stoisko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne skrzyneczki :) widzę, że zapięcia są pomalowane tą samą farbą co pudełko - zastanawiałam się nad czymś takim, ale nigdy nie próbowałam, tu u Ciebie widzę, że wyszło ok, może i ja spróbuję :)
    Stoisko na jarmarku prezentuje się przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, ciekawe stoisko, piękne prace, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne cudeńka , skrzyneczki z nóżkami mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne skyneczki.Świetne spotkanie.Urocze deseczki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. skrzyneczki są śliczne, a stoisko jarmarkowe miałaś bardzo okazałe, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dawno ja nic nie oklejałam serwetkami. Odkryłaś we mnie tęsknotę za tym . Ściskam mocno :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skrzyneczki cudne, a jarmark niezwykle kolorowy! Mam nadzieję, że również udany :) Zazdroszczę pracowni, ja się gnieżdżę w sypialni :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne Twoje prac!!! A Twoja Ola śliczna!!!
    ściskam Was obie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paryski motyw bardzo lubię :) i szarości też
    Jarmark,mam nadzieję ,bardzo udany :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam