opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

niedziela, 25 września 2016

Biżuteria, chustecznik i takie tam...

Witajcie Kochani:)
W dzisiejszym poście znów znalazło się kilka różnych prac, po prostu nie mam czasu wrzucać wszystkiego oddzielnie. Z przerażeniem dostrzegam, że na blogu i w zdjęciach zaczyna mi się robić bałagan, tak jak w domu i w pracowni. Mam wrażenie, że niczego już nie ogarniam. Czy Wasz czas też tak pędzi?:)
Zacznę od prezentu na osiemnaste urodziny dla koleżanki mojego syna. Miała być biżuteria, ale mniejsza i delikatniejsza niż robię zazwyczaj. Po szybkim przeglądzie posiadanych kamyczków padło na kosteczki z białego korala, wygrzebałam też ostatnie srebrne koraliki bali i tak powstały kolczyki i bransoletka:)

Uważam, że biały koral na srebrze wygląda fajnie, ale ja mam lat 40+, więc nie mam pojęcia czy jubilatce się spodobał.  Biżuterię zapakowaliśmy w malutką szkatułkę. 
Kolejna praca, również biało szara, to chustecznik, który miał być raczej nowoczesny, w oszczędnym stylu, bez kwiatków i niepotrzebnych ozdobników, wybrałyśmy z Agą motyw pasków i delikatną kokardkę. Idealnie pasował też napis home:) 


W przypadku tej pracy wiem, że się spodobała i być może powstanie coś do kompletu:)
A w międzyczasie, kiedy farby i lakier schły, zabrałam się za porządkowanie papierów i okazało się potrzebne pudełko 30x30cm. Dobrze, że u męża zawsze znajdę kawałki desek czy płyt, no i potrzebne narzędzia:) Zrobiłam sobie taki segregator:)
Pomaziałam trochę, ponaklejałam... i mam:)
Wreszcie nie muszę się martwić, że papiery do kartek i albumów się zniszczą zanim ich użyję:)
Pewnie już Was zanudziłam, ale na koniec jeszcze pochwalę się moimi wrzosami. Żeby ładnie się prezentowały, znów zawitałam do warsztatu męża. znalazłam jeszcze dwie deski z podbitki dachowej, z których robiłam skrzynię na taras. Starczyły akurat na dwie mniejsze skrzynki.
Jak widzicie, próbowałam zrobić transfer, marnie wyszedł, ale i tak dodaje uroku.

Na razie nie mogę się zdecydować gdzie będą stały i ciągle je przestawiam:) 
To tyle na dziś. 
Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie tyle miłych słów:) 
Życzę Wam miłego niedzielnego popołudnia i udanego tygodnia:) 
Pozdrawiam cieplutko. Do zobaczenia:)

19 komentarzy:

  1. O raju, piękności u ciebie. Komplet biżuterii ma piękne opakowanie. Z resztą chusteczki, papiery i wrzosy rownież. Z tym czasem to chyba wszyscy się ścigamy 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko prezentuje się wspaniale:)
    Biżuteria pierwsza klasa i super opakowanie do niej.
    Jednak moje serce skradł chustecznik w biało szare pasy uwielbiam taką kolorystykę i prostotę w zdobieniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Matuuuuchno ile tu cudeniek u Ciebie. Z racji, że ja mam córkę 18 letnią wcale mi nie łatwiej powiedzieć czy biżutki pasowały- mi się podobają :))
    Ale segregator kapitalny- kleiłaś czy na zszywki? Ach te warsztaty naszych M.- skarbnica :)) skrzyneczki cud, miód :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Segregator na zszywki, ale teraz myślę, że trzeba było i kleić i zszywać, bo papiery trochę ważą:) Dzięki za tyle miłych słów:)

      Usuń
  4. Ale cudnych rzeczy u Ciebie powstało ostatnio. Najbardziej urzekł mnie chustecznik i segregator. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te skrzynie z wrzosami- wyglądają po prostu cudownie!
    Wszystko u Ciebie jest piękne!!!
    ściskam kochana cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! Skrzynie z wrzosami... Ech, chciałabym takie mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!!< ale piękne prace ! Skrzynki, chustecznik i organizer skradły mi moje serce! Wspaniale udekorowane i jestem nimi zauroczona :) Śliczna robota Kochana :) Niestety i u mnie tragicznie czas leci :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o ogarnianie to ja już też powoli nie wyrabiam! chyba założymy grupę wsparcia:)) Pięknie u Ciebie jak zawsze! cudne mini pudełeczko i biżutki i ten segregator!! sama od podstaw go stworzyłaś! Brawo! skrzyneczki tez boskie:)) pozdrawiam słonecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chustecznik idealnie w moim stylu, ale wszystkie prace są bardzo ładne! :) Taką biżuterię myślę że można z powodzeniem nosić w każdym wieku i do wielu rzeczy więc powinna się spodobać ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności same!!! Segregator wyszedł super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace cudowne!!! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace! Biżuteria na pewno spodobała się nowej właścicielce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też wszystko się bardzo podoba jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow super, piękne rzeczy tworzysz, oj zdolne są Twe rączki. Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pudełka są bajkowe , każde mi się podoba :***

    OdpowiedzUsuń
  16. nie żadne - takie tam - tylko prawdziwe cudeńka! a ten zamglony transfer uroczy! na tych skrzyneczkach właśnie taki pasuje idealnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudła wyszły przepięknie ;)Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam