opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

sobota, 15 sierpnia 2015

ślubne wieszaczki i komplet shabby chic

Ostatnio w pracowni działała głównie córcia. Ja się trochę obijałam, brakło czasu i weny. Nie miałam zamówień ani motywacji... Motywacja nadeszła z Gdańska. Wraz z Gosią. Jak zawsze zresztą. I jak zawsze była wyprawa do hurtowni, burza pomysłów i godziny spędzone w pracowni.



Zakupy były owocne. Mogłyby być nawet tematem oddzielnego postu pt. "Mąż idealny" - myślę tu o Marcinie, który zawiózł nas do Skoczowa, a potem czekał na nas cierpliwie pod hurtownią kilka godzin! I żadnego popędzania, nerwów ani marudzenia, nic. Gosia, pozazdrościć :) A to niektóre z naszych wczorajszych zdobyczy:


Podczas zakupów nie było jeszcze konkretnych pomysłów ani wizji. w domu jednak szybko okazało się, że zrobienie kilku rzeczy jest wręcz konieczne i muszą być gotowe na następny dzień. I tu upał, który tak wszystkich ostatnio męczy, stał się naszym sprzymierzeńcem, wszystko szybciutko schło i praca szła sprawnie. Powstały takie oto wieszaczki w odcieniach turkusu, na prezent ślubny:
 
oraz komplet, taca i pojemnik, w stylu shabby chic - również na prezent. Może być świetną ozdobą kuchni lub salonu, ale ja używałabym takiego najchętniej na werandzie czy tarasie (zdecydowanie muszę zrobić podobny również dla siebie :)
 
 

3 komentarze:

  1. Shabby chic to jest to!! Śliczny komplet.. napis, paski po bokach i lekkie przecierania.. wszystko idealnie do siebie pasuje;) Nabrałam ochotę na coś w tym stylu, chyba mnie zainspirowałaś.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, to działaj i wrzucaj na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No przepięknie! Jak ja lubię jasne ozdoby. Są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam