Strony

czwartek, 31 grudnia 2015

Szczęśliwego Nowego Roku!

Przede wszystkim bardzo dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne pod poprzednim postem:) 
Dopiero co minęły Święta, a tu już czas na życzenia noworoczne:)
 
Życzę Wam, aby w Nowym Roku
spełniały się marzenia,
żeby wena twórcza Was nie opuszczała,
aby w codzienności znajdował się czas
na realizację Waszych pasji 
oraz by miłość, przyjaźń i szczęście
towarzyszyły Wam każdego dnia
Nowego 2016 Roku!!!

czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych Świąt

Już za kilka godzin siądziemy wszyscy do kolacji wigilijnej, podzielimy się opłatkiem z najbliższymi. To cudowny, jedyny taki wieczór w roku. Życzę Wam aby, był  niezapomniany, pełen magii i miłości. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!!!

środa, 16 grudnia 2015

Bombki z kotkami

Witajcie:) Tak jak wspominałam następne zestawy prezentowe typu pudełeczko+ bombka to kotki. Wiem, koty ze świętami i zimą nijak się kojarzą, ale wierzcie mi, i one mają swoich amatorów:):) Poza tym są słodkie. Zobaczcie sami:)

niedziela, 13 grudnia 2015

pudełeczko i bombka - zestaw prezentowy

Witajcie:)
Ostatnio powstały dwa komplety typu bombka + pudełeczko z takim samym motywem.

środa, 9 grudnia 2015

Pamiętnik

Wprawdzie ten pamiętnik powstał już jakiś czas temu, ale nie zdążyłam go wcześniej pokazać. Moja córka, jak na nastolatkę przystało, spisuje wszystko w pamiętniku, ba, ona wręcz produkuje te wpisy w kosmicznym tempie! Kiedy więc zorientowałam się, że pamiętnik się kończy, zrodził się pomysł prezentu mikołajkowego.

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Bombki na konkurs szkolny

No i po Mikołaju, u moich dzieci śladu po łakociach, które przyniósł, już nie ma:) Nastrój świąteczny powoli udziela się wszystkim. Na większości blogów królują przecudne ozdoby i dekoracje bożonarodzeniowe. Czasami oczu nie mogę oderwać. W zeszłym tygodniu za robienie bombek zabrały się również dzieciaki (moja córka i syn Agnieszki), zmotywowane konkursem szkolnym, w pracowni zawrzało:) Ola z Miłoszem stanęli na wysokości zadania i powstały takie oto bombeczki.