opis

Decoupage, biżuteria, dekoracje...miejsce, w którym odpoczywam i tworzę. Zapraszam.

sobota, 26 stycznia 2019

Spóźnione prace świąteczne

Witajcie Kochani:) 
Styczeń już zmierza ku końcowi, a u mnie na blogu cisza. Rok 2018 był kiepski pod względem częstotliwości wpisów, nie ma się co oszukiwać:( mam tylko nadzieję, że w tym roku pójdzie mi lepiej a Wy nadal będziecie tu zaglądać.
Dziś spóźnione prace bożonarodzeniowe. Było ich w tym roku zaledwie kilka, parę bombek, drewniany renifer, szyte choineczki, drewniane ośnieżone serducho i drewniane domki z desek, niestety nie wszystkie doczekały się zdjęć:(
Zapraszam do oglądania:)
A na koniec drewniana choinka z przed dwóch lat, straciła już kilka klamerek, ale w tym roku i tak zdobił ją jedynie łańcuch.
Tym postem żegnam się ze świątecznym klimatem, a że ostatnie mrozy dały mi mocno w kość,  zaczynam już rozmyślać o wiośnie:) Tyle na dziś, lecę napalić w kominku a potem w ciepełku pozaglądam do Was, bo zaległości mi się narobiło. Pozdrawiam gorąco:):)

19 komentarzy:

  1. Piękne, ręcznie zrobione prace !! Bombka jest rewelacyjna :)
    Ciekawe te szyte choinki :)
    U nas tez mroźno !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace przecudne, nie ważna ilość a jakość.
    A ja jestem szczęściarą i dostałam Twojego cudownego reniferka.
    Będzie już ze mną do końca świata i o jeden dzień dłużej.
    Cmok...cmok pozdrowionka
    U mnie sypie biały śnieg, jest bajkowo, chociaż to prawie środek Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Eluś:) Cieszę się, że polubiłaś się z reniferkiem;) pozdrowionka:)

      Usuń
  4. Prace są przecudne!!! Mnie urzekło to serducho z chwostem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace! Zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Choinka ciekawa!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) moje serce podbił reniferek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne świąteczne prace!!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. same cudeńka, a drewniana choinka zachwyca, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne dekoracje stworzyłaś .Bombki super . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dekoracje,a bombki prześliczne :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie pozostawione komentarze:)
Pozdrawiam